Un nou cicle de concerts a Manlleu

El Club Tennis Manlleu ha anunciat l’inici d’un cicle de concerts anomenat ‘Ritmes al Tennis’, que se celebrarà cada divendres a la tarda al bell jardí de la seva piscina. Aquesta primera edició oferirà una plataforma a artistes emergents i també a noms consolidats d’una varietat de gèneres musicals, amb una capacitat d’acollir gairebé dues-centes persones.

Els assistents podran gaudir no només de les actuacions sinó també d’una oferta gastronòmica proporcionada per l’Espurna del Ter, i tindran l’opció de prendre una copa a La guingueta durant els concerts.

La inauguració del cicle serà el pròxim 3 de juliol a les 22:00 hores, i comptarà amb l’actuació de Bruna Anfruns, qui presentarà els temes del seu primer disc, Cabells al vent, una obra de gènere Country. La programació també inclou actuacions de Aitor Palazuelo (Flamenc Fusió), Peix fregit (haveneres), Pep Poblet i Joan Garrobé (amb el seu projecte Sax, Guitar & Films), i Ernest Prana (música de cantautor). A través d’aquesta iniciativa, el Club aspira a enriquir l’oferta d’activitats socials disponibles als seus membres i al públic en general.


- Et Recomanem -